czwartek, 16 marca 2017

Kolorowe soczewki / contact lenses

Dzień Doberek!
Przychodzę dzisiaj do was z cudownym produktem. A mianowicie kolorowe soczewki kontaktowe firmy Herrys Blossom, które można kupić TUTAJ. Jestem w nich zakochana! Moje poprzednie szkła nie dawały tyle efektu jak te! Nie czuć ich na oku, soczewki można kupić z określoną wadą i co najważniejsze, są w każdym kolorze!!!! Przesyłka przyszła w miarę szybko jak na wysyłkę z Korei.



Ja wybrałam soczewki w kolorze Cherry. Dobrze leżą na oku i nie uwierają. Poniżej pokazuję zdjęcia tych oto soczewek. Są również zdjęcia z porównaniem oka przed i po założeniu soczewki. Zapraszam do komentowania! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielki Powrót

Hej Ludziska! Dawno mnie tu nie było ale w dniem dzisiejszym wracam do was z nowymi pomysłami na bloga! Od teraz będę starała się prowad...