czwartek, 11 stycznia 2018

Wielki Powrót

Hej Ludziska!
Dawno mnie tu nie było ale w dniem dzisiejszym wracam do was z nowymi pomysłami na bloga!
Od teraz będę starała się prowadzić bloga systematycznie i dodawać więcej zdjęć.
Moje postanowienia noworoczne spełniają się (jeszcze). A wy macie jakieś postanowienia?
Zauważyłam, że dużo osób śmieje się z postanowień w stylu "nowy rok, nowa ja". Ale czy koniec roku to jest w jakimś stylu zakończenie pewnego etapu w życiu? Od nowego roku można wszystko. Można schudnąć, można przytyć, można zacząć się uczyć....
Ale kto powiedział, że nie można zrobić tego w środku lipca? NIKT
Jeśli zapragnę nawet 1 grudnia zmienić swoje życie to to zrobię. Nie mówię: "od nowego roku". Bo to nie jest dobra motywacja. Jeśli masz coś zrobić to zacznij już dzisiaj!






4 komentarze:

  1. Kochana super post, fajnie ze wrocilas! :)

    http://nouw.com/flaviagutowska/metamorfoza-ust-z-bourjois---6-odcieni-n-32544153

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tutaj pierwszy raz ale po przeczytaniu tego postu będę częściej do Ciebie zaglądać! :) Świetny post! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) http://oliwia-rybczy.blogspot.com/

    PS. Oczywiście zaobserwowałam również Twojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę udanego powrotu na bloga i owocnej pracy!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj po przerwie, na zmiany nigdy nie jest za późno jeśli są prawdziwe i z całego serca będziesz się przykładać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Wielki Powrót

Hej Ludziska! Dawno mnie tu nie było ale w dniem dzisiejszym wracam do was z nowymi pomysłami na bloga! Od teraz będę starała się prowad...