niedziela, 10 września 2017

Back to school + mała niespodzianka

Siemka!
Zaraz zacznie się drugi tydzień szkoły a u mnie już pełno prac domowych. W sumie co się dziwić. Egzamin zawodowy zbliża się wielkimi krokami. Nauczyciele się nie zmienili więc jest dobrze. A czy u Was coś się zmieniło? Może zmieniliście szkołę? Może zakończyliście już naukę? Co się zmieniło lub co planujecie w tym roku szkolnym? Ja planuje w reszcie wziąć się za solidną naukę i kto wie? Może wyjde na koniec ze świadectwem z biało-czerwonym paskiem? Piszcie w komentarzach co u Was i jak zamierzacie postępować w tym roku szkolnym! :)


MAM JESZCZE DLA WAS SUPER OFERTĘ!

 NA KOD RABATOWY "poolinqa" OTRZYMUJECIE 10% ZNIŻKI NA ZAKUPY W SKLEPIE
UBRANIA SĄ NA PRAWDĘ DOBREJ JAKOŚCI I BARDZO JE POLECAM!
ŻYCZĘ UDANYCH ZAKUPÓW <3

5 komentarzy:

  1. Chciałabym zdać maturke 😂 Egzaminy zawodowe już za mną 😄

    OdpowiedzUsuń
  2. przede mną ciężki rok bo matura, planuje przyłożyć się do nauki, zeby osiągnąć zadowalające wyniki ;) obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede mną kolejny kierunek: administracja i prawo. Życz mi powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zaczęłam 2 klasę liceum czyli rozszerzenia, zobaczymy jak to będzie :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wpis 😃 Ja właśnie jestem w 3 gimnazjum.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Wielki Powrót

Hej Ludziska! Dawno mnie tu nie było ale w dniem dzisiejszym wracam do was z nowymi pomysłami na bloga! Od teraz będę starała się prowad...