poniedziałek, 30 stycznia 2017

Troszkę o mnie - be yourself

Cześć!
Mam na imię Paulina i niedługo skończę 18 lat. Mieszkam w niewielkim mieście w województwie Łódzkim. Zawsze marzyłam o założeniu bloga lecz do tej pory jakoś nie wdrążyłam tego w życie. No i teraz znalazłam się tutaj, pisząca pierwszego posta na blogu. Pragnę aby na tym blogu znalazło się wszystko! Dosłownie wszystko! Opinię, przeżycia, porady, moda, szkoła, gry, problemy. Chciałabym by ta strona była uniwersalna. Niech wchodzi tu każdy kto ma ochotę! Mam nadzieję, że spodoba wam się mój pomysł na bloga i wchodząc na niego będziecie zadowoleni tak samo jak ja. Zapraszam do obserwowania i komentowania. Postaram się was nie zawieść :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielki Powrót

Hej Ludziska! Dawno mnie tu nie było ale w dniem dzisiejszym wracam do was z nowymi pomysłami na bloga! Od teraz będę starała się prowad...